Първоначално публикувано от nicola 59
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с колата - загряване и др.
Collapse
X
-
...
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
-
Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение... само че явно не си наблюдавал достатъчно - при калпавоработеща помпа въпросният маркуч не прави струя в разширителя, ами сълзи като пенсионерско пикало ... Както и да е, просто споделям опит, и то със същия мотор.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
вчера нямах време да свалям помпата, но сложих отрязана бутилка отгоре на разширителния съд, за да вдигна нивото и да се обезвъздуши, като извадих малкия мъркуч до капачката и запуших дупката на съда... ефекта беше че като стискам тръбата която отива към радиатора излизат балончета и нивото спада с около 5-600мл и като оставя колата да си работи нивото в бутилката пак се вдига, а от малкия маркуч не излиза нищо...
от тука според мен поппата не работи и след това е преебала и гарнитурата и сега вкарва и изгорели газове във водата... казвайте къде да отивам в София че колата трябва...
А преди всичко това пробвах да надуя през входния маркуч на радиатора и не е лесно но върви (няма някъкво запушване там) и спрях крановете на метана и го издухах докрай... така че и това отпада...Last edited by Leonid_852; d.m.y г., 12:16.
Comment
-
Първоначално публикувано от Leonid_852 Покажи съобщениевчера нямах време да свалям помпата, но сложих отрязана бутилка отгоре на разширителния съд, за да вдигна нивото и да се обезвъздуши, като извадих малкия мъркуч до капачката и запуших дупката на съда... ефекта беше че като стискам тръбата която отива към радиатора излизат балончета и нивото спада с около 5-600мл и като оставя колата да си работи нивото в бутилката пак се вдига, а от малкия маркуч не излиза нищо...
от тука според мен поппата не работи и след това е преебала и гарнитурата и сега вкарва и изгорели газове във водата... казвайте къде да отивам в София че колата трябва...
А преди всичко това пробвах да надуя през входния маркуч на радиатора и не е лесно но върви (няма някъкво запушване там) и спрях крановете на метана и го издухах докрай... така че и това отпада...155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Имаше един случай във форума, при който точно тоя кръг, който подгрява дросела се беше запушил при самия дросел. Тоя кръг влиза в разширителния съд през това малко маркуче, за което говориш. В резултат на запушването, не можела да се обезвъздуши колата. В твоя случай най-вероятно е помпа наистина, но все пак провери и това, може да се мине с малката беля.
Comment
-
както казах и по-рано колата си гори доста масло и сега така и така ще има интервенции мисля че е добре да се погледне и главата, да се смени гарнитурата и гумичките на клапаните и да си знам че всичко е ок...
все пак колата по километраж е на 260к км а може и повече така че една такава интервенция се надявам да я върне в играта поне за 12-18месеца, колкото и искам да я карам... пък ако няма проблеми ще си стои йуст фор фунLast edited by Leonid_852; d.m.y г., 16:34.
Comment
-
Първоначално публикувано от Leonid_852 Покажи съобщениекакто казах и по-рано колата си гори доста масло и сега така и така ще има интервенции мисля че е добре да се погледне и главата, да се смени гарнитурата и гумичките на клапаните и да си знам че всичко е ок...
Нормално е след като загрее колата малко да се дигне нивото в "казана"!
Много е вероятно да не гори масло от гумичките само...
16 клапановия мотор почне ли да пуши... По-скоро отива на към сегменти....sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от Leonid_852 Покажи съобщениеkakvo sledvaAlfa 155 1.9TD '97EX
Alfa 166 2.4 JTDEX
Alfa 156 2.4 JTD
Comment
-
като гледам колегата че пише че му хвърля масло през щеката........... абе колега кви водни помпи са те подгонили изобщо?ясно е че имаш проблем с главата за да ти надува и да хвърля масло ...... Не бързай да хвърляш мотора. По добре си оправи твоя вместо да купуваш нов. Първо ен знаеш "новия" в какво състояние е и колко ще изкара. 2-ро цена на двигател варира от 200 до към 4-500 лв. като сложиш труд и обслужване(да ен забравяме че имаш и демонтаж на стария) гониш цена от порядъка на 8-900 лв за смяна на мотора. Сметни си колко ремонта ще направиш на твоя си двигател и не само двигателя. Всико което казвам е от опит
BMW 525 TDS 98' - Настояща
Alfa Romeo 155TS 1.8 8в Газифицирана - Настояща
Reno 19 Cnamade 1.7 - Бивша, Alfa Romeo 155TS 2.0 8в бивша, Lancia Dedra 1.6 - Бивша
Comment
-
Първоначално публикувано от alfatrace Покажи съобщениекато гледам колегата че пише че му хвърля масло през щеката........... абе колега кви водни помпи са те подгонили изобщо?ясно е че имаш проблем с главата за да ти надува и да хвърля масло ...... Не бързай да хвърляш мотора. По добре си оправи твоя вместо да купуваш нов. Първо ен знаеш "новия" в какво състояние е и колко ще изкара. 2-ро цена на двигател варира от 200 до към 4-500 лв. като сложиш труд и обслужване(да ен забравяме че имаш и демонтаж на стария) гониш цена от порядъка на 8-900 лв за смяна на мотора. Сметни си колко ремонта ще направиш на твоя си двигател и не само двигателя. Всико което казвам е от опит
Comment
Comment